CONDITII DE LIVARARE DETALIATE

în magazinul online fluture.md

(vă recomandăm să citiți cu atenție pentru a economisi timpul dumneavoastră şi al nostru).

Magazinul nostru online de mărfuri pentru copii este cel mai mare magazin online pentru copii și părinți din Moldova.

 
Suntem importatori exclusivi din Moldova de unele mărfuri, precum și activăm cu majoritatea importatorilor oficiali ai mărfurilor pentru copii în Moldova. Depozitele lor sunt situate în întreaga țară, de aceea uneori, disponibilitatea reală a mărfurilor din depozitul nostru sau partenerul nostru poate fi diferită de disponibilitatea pe site-ul nostru. Disponibilitatea reală, culoarea și caracteristicile sunt de dorit să se clarifice înainte de plasarea comenzii sau să așteptați apelul consultantului nostru cu detalii după comandare.

Disponibilitatea mărfurilor în platforma online – nu înseamnă disponibilitatea mărfurilor pe raft în magazin sau pe depozitul nostru personal. Dacă doriți să achiziționați unul sau mai multe produse în magazinul nostru offline verificați disponibilitatea la consultantul prin apelarea la numărul de telefon 069757176.

În majoritatea cazurilor, noi și partenerii noștri avem posibilitatea de a face o descriere video reală și de a vă trimite printr-o modalitate convenabilă dvs. (viber, watsapp, e-mail, mesager, instagram).

LIVRARE PRIN CHISINAU SI SUBURBIILE

(la 20 km de magazinul nostru din Jumbo Shopping Center, 13/1)

este gratuită când este achiziționată de la 1001 lei.

Dacă suma este mai mică de 1001 lei, atunci costul de expediere este de 50 lei.

Livrarea se efectuează în termen de 24 de ore de la data plasării.

Disponibil 2 intervale de livrare în zilele lucrătoare: 10-14, 15-19.

Posibilitatea de livrare sâmbătă sau duminică este negociată cu un consultant la momentul discutării detaliilor comenzii.

Fiți liniștiți! Nimeni nu va veni la dvs fără apelul nostru preliminar.

Pentru a clarifica detaliile comenzii (caracteristicile și disponibilitatea acestuia), precum și timpul său de livrare, consultanții noștri vă vor contacta cu siguranță în termen de 15-60 de minute de data depunerii cererii.

Dacă aveți nevoie de livrare urgentă, asigurați-vă că ne contactați prin telefon 069757176 și specificați timpul dorit de livrare și costul său de 50-100 lei (va depinde de zona, prezența și volumul de lucru al curierului).

Posibilitatea de a alege din mai multe mărfuri la momentul livrării este negociată cu ajutorul consultantului la momentul discutării detaliilor comenzii. Este imposibil pentru mobilier și bunuri de dimensiuni mari. Detaliile le puteți obține întotdeauna de la un consultant.

Dacă doriți să instalați mobilier sau să verificați electronica la livrare, anunțați-ne în prealabil că să putem repartiza timpul de curierat pentru livrare ulterioară.

Ridicarea în apartament este gatis, cu condiția existenței unei parcări comode, în apropierea intrării (până la 3 etaje fără lift, la orice etaj în prezența unui lift). În alte condiții, costul fiecărui etaj suplimentar este de 20 de lei. Mărfuri de volum mare (dulap, comodă, pat) se ridică împreună cu clientul și nu vor costa costuri suplimentare. Puteți, de asemenea, să comandați în prealabil (atunci când discutați detaliile comenzii) un hamal suplimentar în valoare de 90 de lei.

La primirea bunurilor, vă rugăm să verificați complectarea pe loc. Dacă bunurile îndeplinesc toate obligațiile de garanție, dar v-ați răzgândit să-l cumpărați, atunci va trebui să plătiți costurile legate de livrăr (50-100 lei, în funcție de zona și motivele returnării).

Unele produse de mobilier pe care le primim sunt deja în forma asamblată, unele vin la noi formă dezasamblată. Uneori produsul poate fi ultimul de pe vitrina noastră sau a partenerului nostru. Vom raporta cu siguranță despre toate nuanțele atunci când vom discuta detaliile.

Dacă mobilierul vine de la producător în formă dezasamblată, atunci vom discuta în prealabil tipul de livrare și costul de instalare. De exemplu, instalarea unui pat fără cutie va costa 100 de lei, iar unui pat cu un sertar – 200 de lei. Complectarea comodei la depozitul nostru-150 lei. Instalarea unui leagăn și verificarea lui – 50 de lei.

Plata se face în numerar la momentul primirii mărfurilor. În același timp, obțineți un document de plată și un card de garanție.

 

LIVRAREA PRIN MOLDOVA

se desfășoară prin mai multe servicii de curierat în termen de 1-3 zile lucrătoare. Livrarea mai rapidă este discutată în prealabil cu un consultant. Vom oferi cu siguranță opțiuni și costuri posibile.

În suma de la LEI 2001 LEI livrare gratis (mobilierul în acest caz este livrat în mod dezasamblat).

Până la 2001 lei, livrarea este calculată în funcție de dimensiuni și de zonă. Vă vom informa în prealabil (50-200 lei), uneori site-ul poate calcula greșit (deoarece nu cunoaște dimensiunea cutiilor).

Curierul vă va livra produsele la intrarea sau la poarta casei. Ridicarea la etaj, instalarea și testarea electronicii în acest caz nu este posibilă. Dar noi încercăm să verificăm la maxim performanța și echipamentul înainte de a livra și, dacă este posibil, să vă trimitem un video într-un mod convenabil).

Dar puteți discuta acest serviciu prin telefon atunci când discutați detaliile. În acest caz, vom trimite curierul împreună cu un hamal. Costul va fi discutat în prealabil (200-500 lei).

Verificarea integrității și a conformității se face pe loc fără a conecta electronica și instalarea mobilierului. Dacă ați găsit mai târziu o defecțiune sau o lipsă de detalii, ne cerem imediat să ne informați despre acest lucru la telefon (este mai bine să faceți imediat o fotografie sau un video și să trimiteți pe Viber 069757176). Vom lua măsuri necesare și vom rezolva problema într-un timp scurt, în funcție de complexitatea problemei.

Achitarea se face în numerar la momentul primirii comenzii. Veți primi o factură fiscală de la noi (asigurați-vă că ați pus o semnătură pe ea) și un bon de garanție (dacă o garanție este distribuită bunurilor).

Important: pentru a trimite în întreaga țară, completăm factura fiscală, are un câmp obligatoriu cu datele cumpărătorului, numele complet, IDP (13 cifre din Buletin – este necesar conform legii RM), adresa, numărul de telefon. Înlocuiește bonul de plată. Acesta va indica numărul și costul mărfurilor. Costul de expediere va fi indicat în factura companiei de curierat.

 

LIVRAREA IN REGIUNEA TRANSNISTREANA

se desfășoară până la vamă și este discutată în prealabil cu consultanții noștri.

Preluarea personală este posibilă cu o precizare prealabilă a prezenței produsului în magazin prin telefon sau viber 069757176 (trimiterea screenshot-ului de pe site cu produsul, denumirea și articolul lui).

În acest caz, vă vom face o reducere de 2% din suma comenzii.

Magazinul este situat la Chișinău, str. Decebal 23/1, Centrul comercial Jumbo, etajul 1.

Returnarea și schimbul (Chișinău și Moldova) la cererea cumpărătorului sunt discutate în prealabil și sunt plătite în conformitate cu tarifele și sunt posibile în termen de 14 zile de la data primirii). Pentru aceasta e necesar cel puțin unul dintre documente: un cec sau o garanție.


LIVRAREA PRIN INTREGA LUMEA

trebuie sa fie discuata cu consultantul inainte de a face comanda

COMENZI SPECIALIZATE

La dorinta dumnevoastra noi executam diferit mobilier, saltele si textile la comanda dupa marimile necesare. In asa caz conditii de livrare se discuta in momentul comenzii.

MAGAZIN FIZIC

De asemenea, puteți vizita magazinul nostru mare offline (140 m.p.). Consultanții noștri vă vor ajuta să vă decideți cu alegerea și vă vor răspunde la toate întrebările. Sarcina noastră principală este de a vă ajuta la alegerea corectă! La urma urmei, alegerea este foarte mare! Și când sunteți gata să cumpărați – faceți o achiziție pe site.

 P.S. Vă mulțumim că ați citit – am încercat să subliniem toate întrebările. Cu toate acestea, dacă aveți altă întrebare – vom răspunde cu mare plăcere la toate întrebările dvs prin telefon, Viber, WatsApp 069757176.

Cu dragoste pentru tine și pentru copiii tăi!